Facebook
Instagram
YouTube
FacebookInstagramYouTube
Master Produkty
Master Root Rośliny Zielone
Master Root Rośliny Zielone
99,00 zł
Master Root Bukszpany
Master Root Bukszpany
24,00 zł
Master Root Warzywa
Master Root Warzywa
24,00 zł
Master Root Kwiaty
Master Root Kwiaty
24,00 zł
Master Root Magnolie Azalie
Master Root Magnolie Azalie
99,00 zł
Master Root Róże
Master Root Róże
29,00 zł
Master  Root Iglaki
Master Root Iglaki
99,00 zł
Master Root Trawnik
Master Root Trawnik
89,00 zł
Master Root Uniwersalny
Master Root Uniwersalny
24,00 zł
NAWÓZ  MASTER NITRO 32N
NAWÓZ MASTER NITRO 32N
14,00 zł
NAWÓZ  MASTER RÓŻE PREMIUM
NAWÓZ MASTER RÓŻE PREMIUM
18,00 zł
NAWÓZ  MASTER IGLAKI PREMIUM
NAWÓZ MASTER IGLAKI PREMIUM
18,00 zł
NAWÓZ MASTER TRAWNIK PREMIUM
NAWÓZ MASTER TRAWNIK PREMIUM
18,00 zł
Zwroty i reklamacje

Zwroty:

1. Jeżeli Produkt z jakichś powodów nie spełnia Państwa oczekiwań mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie produktu  lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu.

3. W celu dokonania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu – plik PDF

4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zakupiony produkt należy zapakować i zwrócić na adres sprzedawcy: HEGEN INVESTING GROUP Krzysztof Hegenbarth, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6/3, 85-862 Bydgoszcz, z dopiskiem – “ZWROT”. Do paczki proszę włożyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.

6. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu produktu, chyba że sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

7. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod nr tel. 573 009 137 lub mail office@hegen-pl.com

 

Reklamacje: 

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym jest przez nas starannie zapakowany i przygotowany do podróży do celu. Dokładamy wszelkich starań, aby był pełnowartościowy. Gdyby jednak pomimo naszych starań posiadał wady fizyczne lub uszkodzenia nabyte nie z Państwa winy, można go reklamować.

Jak dokonać reklamacji?

1. Produkt przeznaczony do reklamacji zapakuj bezpiecznie na czas transportu.

2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji – plik PDF

3. Wyślij paczkę razem z formularzem reklamacji (na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych) na adres: HEGEN INVESTING GROUP Krzysztof Hegenbarth, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6/3, 85-862 Bydgoszcz, z dopiskiem – “REKLAMACJA”.

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

6. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy odbiorze, jeżeli paczka została uszkodzona w transporcie, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz kontakt pod nr tel. 573 009 137 lub mail office@hegen-pl.com

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium