Facebook
Instagram
YouTube
FacebookInstagramYouTube
Zwroty i reklamacje

Zwroty:

1. Jeżeli Produkt z jakichś powodów nie spełnia Państwa oczekiwań mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie produktu  lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu.

3. W celu dokonania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu – plik PDF

4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zakupiony produkt należy zapakować i zwrócić na adres sprzedawcy: HEGEN INVESTING GROUP Krzysztof Hegenbarth, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6/3, 85-862 Bydgoszcz, z dopiskiem – “ZWROT”. Do paczki proszę włożyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.

6. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu produktu, chyba że sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

7. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod nr tel. 573 009 137 lub mail office@hegen-pl.com

 

Reklamacje: 

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym jest przez nas starannie zapakowany i przygotowany do podróży do celu. Dokładamy wszelkich starań, aby był pełnowartościowy. Gdyby jednak pomimo naszych starań posiadał wady fizyczne lub uszkodzenia nabyte nie z Państwa winy, można go reklamować.

Jak dokonać reklamacji?

1. Produkt przeznaczony do reklamacji zapakuj bezpiecznie na czas transportu.

2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji – plik PDF

3. Wyślij paczkę razem z formularzem reklamacji (na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych) na adres: HEGEN INVESTING GROUP Krzysztof Hegenbarth, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6/3, 85-862 Bydgoszcz, z dopiskiem – “REKLAMACJA”.

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

5. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

6. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki przy odbiorze, jeżeli paczka została uszkodzona w transporcie, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz kontakt pod nr tel. 573 009 137 lub mail office@hegen-pl.com

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium